5 POSTANOWIEŃ NA 2017

13:52

 Z okazji tego, że jeszcze kilkanaście godzin temu świętowałam Sylwestra, teraz piszę postanowienia noworoczne. Myślę, że będą one podobne do Twoich 😀😅. Zrobię wszystko, żeby ten rok był udany i aby one się spełniły 💖. Tymczasem, zapraszam do czytania.

 1. SCHUDNĄĆ

 A nie mówiłam? Pewnie większość nastolatek chce zgubić trochę tłuszczyku przed wakacjami, ale ja mam co do tego inne nastawienie (opowiem w innym poście).


2. POPRAWIĆ OCENY W SZKOLE

Będę z Wami szczera, nie uczyłam się przed sprawdzianami za dobrze, a ogólnie mówiąc nie uczyłam się wcale. Marzę o średniej powyżej 4.5, i wierzę, że mnie na to stać 💪. 

3. POPRAWIENIE RELACJI

 W XXI wieku już tak jest, że ludzie wolą popisać na messengerze niż się spotkać, oczywiście nie mówię o wszystkich, ale to już zdecydowana większość. Pochłania nas świat, w którym możemy wszystko, a zapominamy o tym najprawdziwszym. Chcę spotkać się raz na jakiś czas w chociażby McDonaldzie z przyjaciółmi albo pójść na rodzinny spacerek.

4. ODSTĄPIENIE OD NAŁOGÓW

  To trudna sprawa, wymaga wielu wyrzeczeń. Wiem, że to co teraz powiem jest obrzydliwe, więc wszyscy wrażliwi proszę o nie czytanie tego 😐. Obgryzam paznokcie. W 2017 to się zmieni.


5. PISANIE BLOGA

Dopiero zaczęłam, a już mi się spodobało 😊.




Na dziś koniec, bo dawno powinnam już spać xD.




You Might Also Like

0 komentarze

Instagram