SYLWESTROWE PAZNOKCIE

03:12


 Dziś przygotowałam dla Was pomysł na szybkie, szalone sylwestrowe paznokcie.

 Chciałam ozdobić moje dłonie w łatwy sposób, ponieważ do szkoły paznokci nie możemy malować, więc wybrałam 3 kolory- turkusowy, złoty z drobinkami i srebrny z drobinkami. Uwielbiam kolory metaliczne. Marzę o paletce z cieniami metalicznymi, aczkolwiek nie wyobrażam sobie jak mogłabym je zużyć w wieku 13 lat! Żeby nie było tak nudno na wierzch, zamiast przezroczystego lakieru, który utrwaliłby manicure, nałożyłam świecący w ciemności lakier! Idealny na sylwestrową imprezę. Na dole znajdziecie linki do produktów.



Tak prezentują się wszystkie paznokcie. Wiem, że jakość zdjęć narazie nie powala, ale chciałam wrzucić już teraz post, więc zdjęcia zrobione były telefonem. 😞🙍                                                                                 




 







Aby moja skóra była nawilżona skorzystałam z prezentu gwiazdkowego 🙂😋













KREM DO RĄK-  Prezent, nie znalazłam w internecie. 😕 

SREBRNY LAKIER- http://www.essence.eu/pl/produkty/paznokcie/lakier-do-paznokci/e/product/i-love-trends-nail-polish-the-metals-24/

ZŁOTY LAKIER-  Full Colour z Biedronki

ŚWIECĄCY W CIEMNOŚCI- http://www.rossmann.pl/Produkt/Lovely-lakier-do-paznokci-Dark-Shine-8-ml,323499,7177

Dodaje linki do stron, ale wszystkie lakiery możecie znaleźć w Rossmanie

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram